Ефективна реклама в інтернеті

Ефективна реклама в інтернеті
Ефективна реклама в інтернеті

Порівняно з традиційними способами просування — роликами на телебаченні та радіо, оголошеннями в пресі та зовнішньою рекламою — інтернет реклама в Україні обходиться набагато дешевше, а працює нітрохи не гірше. Аудиторія інтернету величезна — щодня в Мережу виходять 5 мільярдів людей, і у кожного з них є шанс побачити вашу рекламу.

Інтернет — найдинамічніший сегмент рекламного ринку

При цьому реклама в інтернеті доступна абсолютно всім — від гігантських корпорацій і брендів міжнародного рівня до невеликих стартапів. Вибір інструментів для просування в інтернеті величезний, і навіть якщо ваш рекламний бюджет дуже малий, ви все одно зможете скористатися деякими з них.

А за правильного планування рекламної кампанії в інтернеті будь-яка організація може домогтися значного зростання впізнаваності та продажів без зайвих витрат.

ЩО потрібно знати про інтернет-рекламу, щоб вона була ефективною

Як створити ефективну рекламу? Справа не тільки і не стільки в тому, наскільки помітним і помітним буде ваше оголошення. Головне, щоб його побачили потенційні клієнти. І саме тому реклама в інтернеті така ефективна. Вона дає змогу демонструвати оголошення тільки тим, кому вони будуть цікаві. Але для успішного таргетування потрібно зрозуміти, хто є вашою аудиторією — з’ясувати стать, вік, інтереси, місце проживання та статки потенційного покупця.

І важливо, щоб ці дані були максимально конкретними. Тому що визначення «активні успішні люди» вам ніяк не допоможе в просуванні продукту. А ось «кияни-автовласники віком 25-40 років із доходом вище середнього» — це вже цілком дієвий портрет аудиторії.

Важливо також визначитися з бюджетом рекламної кампанії, її цілями і завданнями — від них залежатиме і вибір інструментів, а їх у інтернет-реклами чимало.

SEO-оптимізація. Ваш сайт може бути красивим і зручним, але якщо в пошуковій видачі він з’являтиметься на 2 або 3 сторінці, користі від нього буде небагато. SEO-оптимізація — це цілий комплекс заходів, спрямованих на підняття позиції сайту в результатах пошуку. Вона охоплює роботу з контентом, внутрішньою архітектурою сторінки, юзабіліті та багато іншого.

Таргетинг і ретаргетинг. Уточнення характеристик вашої цільової аудиторії і демонстрація реклами саме тим людям, яким вона буде цікава і актуальна, і є таргетинг. Якщо він був проведений точно, конверсія зростатиме, а вартість самої реклами — знижуватиметься.

Таргетинг може бути:

  • географічним (оголошення бачать тільки жителі певної області, міста або району),
  • тематичним (оголошення покажуть тільки тим, кого цікавить певна тема),
  • тимчасовим (оголошення з’являється в певні години, коли в ЦА найбільше є потреба в товарі або послузі),
  • демографічним (рекламу побачать люди певного віку та статі) тощо.

Таргетована реклама використовується в соціальних мережах, з нею також працюють Яндекс і Google. Ретаргетинг — ще більш точне налаштування, він передбачає показ оголошення лише тим, хто вже заходив на сайт. Це спосіб нагадати про себе, переконати зробити покупку або продовжувати користуватися вашими послугами.

Контекстна реклама. Це оголошення, які демонструються на ресурсах, чия тематика схожа з вашими пропозиціями, або в пошуковій видачі за відповідним запитом. Наприклад, банер спортзалу розміщується на сайті, присвяченому здоровому способу життя.

Банерна реклама. Банер являє собою графічний або текстовий блок, який розміщується на сайті і містить гіперпосилання на ваш ресурс. Банери можуть бути контекстними або стаціонарними — у першому випадку користувач бачить на сайті банери тих компаній, які можуть бути йому цікаві, а в другому замовник викуповує певне місце, і його банер показується всім без винятку відвідувачам ресурсу.

SMM — зручний інструмент для створення іміджу компанії. Наприклад, енергетичний напій Redbull розміщує у своєму блозі в Instagram не рекламні ролики, а відео спортсменів-екстремалів, які роблять неймовірні трюки (іноді — в уніформі з фірмовою символікою Redbull). В акаунта понад 8,5 мільйонів підписників.

Нативна реклама. Така реклама не тільки просуває продукт — вона мімікрує під основний контент майданчика (хоча й не приховує своєї мети) і становить інтерес для користувача — інформує або розважає. Зокрема, до такої реклами належать партнерські матеріали — статті, підготовлені авторами певного майданчика спільно із замовником реклами.

Наприклад, текст «10 найкращих пляжів», створений разом із турбюро та на основі його пропозицій — це типова нативна реклама. Утім, нативна реклама не обов’язково є статтею, тестом чи інфографікою. Яскравий приклад такої реклами — вірусний ролик, у якому хлопець, вкритий татуюваннями, маскує їх за допомогою тонального крему певної марки та, одягнувши костюм, перетворюється з маргінала на типового офісного клерка. Цей ролик набрав понад 30 мільйонів переглядів, оскільки перевтілення було дійсно вражаючим і людям хотілося показати це відео своїм знайомим.

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *